בתום שבוע של מרדף • אותר וחוסל המחבל מהפיגוע בתל אביב

    קובי פינקלר, בנצי לייזרוביץ 4 Comment on בתום שבוע של מרדף • אותר וחוסל המחבל מהפיגוע בתל אביב
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שבוע של מרדף אחרי המחבל נשאת מלחם – הסתיים אמש (שישי) בכניסת השבת לאחר שכוחות הביטחון איתרו את מקום מסתרו בערערה וזאת בעקבות מידע מודיעיני שהגיע לידי השב"כ.

    בשעה 16:20 הגיעו כוחות הביטחון לערערה שם איתרו אותו, כשבוע בדיוק לאחר שרצח שני אזרחים ופצע עוד שבעה בפיגוע ירי ברחוב דיזינגוף בתל אביב.

    המחבל זיהה את כוחות הביטחון ניסה להימלט ופתח לעברם בנשק, הכוחות השיבו באש וחיסלו אותו. בשב"כ אמרו כי "נשאת המבוקש זיהה את לוחמי השב"כ והימ"מ המתקרבים למבנה בו הסתתר, ניסה להימלט , בהמשך פתח באש לעבר הכוח בנשק "פלקון" שהיה ברשותו – בו גם ביצע את הרצח בתל אביב, הכוח השיב באש והרגו. אין נפגעים לכוחותינו".

    מהמשטרה נמסר לפני זמן קצר כי "בתום מבצע רחב היקף ומאמצים מודיעיניים וחקירתיים, חוסל המחבל נשאד מלחם, אשר גדע את חייהם של אלון בקל, שמעון רוימי ואמין שעבאן ז"ל, על ידי לוחמי ימ״מ מיומנים בעת שניסה להימלט ולירות לעברם".

    "מפכ"ל המשטרה הודה ללוחמים בשטח על העבודה הנחושה, האמיצה והמקצועית ובירך את מפקד הימ"מ שנכנס לאחרונה לתפקידו על תוצאתה המבורכת. כמו כן הודה המפכ״ל לכלל השוטרים בכל מעגלי העשייה והסיוע שהשתתפו במבצע הנרחב במהלך השבוע באזורים שונים בארץ", הוסיפו במשטרה

    השר לביטחון פנים גלעד ארדן אמר כי "אני מודה לכוחות המשטרה, לוחמי הימ״מ, מג״ב, שב״כ, צה״ל וכל מי שלקח חלק במאמץ הגדול לאתר את המחבל הנפשע שביצע את הפיגוע בשבוע שעבר בדיזנגוף", לדבריו, "מאז הפיגוע כוחותינו עבדו יומם וליל והפכו אבן אחר אבן בכל מקום על מנת לאתר את המחבל, ואני שמח שהיום המאמץ הגדול נשא פרי. נמשיך להילחם בטרור בכל העוצמה ומי שיפגע בנו – אנו נפגע בו".

    שר המודיעין, ישראל כ"ץ אמר בעקבות החיסול כי "בטחון ישראל נמצא בידיים טובות ומי שירים יד על אזרחי מדינת ישראל ומי שיסייע לו ישלם את מלוא המחיר".

    .



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      לכולם הם מודים רק חבל שחסר תודה לאלוקים כמה חבל